Нормативно - правова та методична база.
МОН: Порядок проживання та утримання учнів у пансіонах закладів освіти
Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр
Закон України “Про охорону дитинства”
Закон України “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”
Закон України “Про загальну середню освіту
Закон України “Про освіту”
КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ
Нормативно-правова база щодо освіти дітей з особливими освітніми потребами
Навчальні програми для дітей з особливими потребами
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів1-4 класів, які мають вади інтелектуального розвитку
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку /навчально-методичний посібник/ авт.: О.В. Чеботарьова, Г.О. Блеч, І.В. Гладченко, С.В. Трикоз, І.В. Бобренко, Н.А. Ярмола та ін. – К., ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2019. –120 с.
Особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті дітей з інтелектуальними порушеннями / навчально-методичний посібник /авт.: О. Чеботарьова, Г. Блеч, І. Бобренко, І. Гладченко, О. Мякушко, С. Трикоз, І. Сухіна, Н. Ярмола. За наук. ред.: О. Чеботарьової, І. Сухіної. –К.: ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2019. – 233 c.
Методичні рекомендації "Основи діагностичної діяльності корекційного педагога в роботі з дітьми з комплексними порушеннями розвитку" (автори: Чеботарьова О.В., Гладченко І.В., Ярмола Н.А.)
Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української школи