Маріупольська спеціальна загальноосвітня школа №37
Донецької обласної ради


Главная | Регистрация | Вход
П`ятниця, 22.11.2024, 00:41
Приветствую Вас Гість | RSS
Меню сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title

Нормативно - правова та методична база.

МОН: Порядок проживання та утримання учнів у пансіонах закладів освіти

Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр

Закон України “Про охорону дитинства”

Закон України “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”

Закон України “Про загальну середню освіту

Закон України “Про освіту”

КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ

Нормативно-правова база щодо освіти дітей з особливими освітніми потребами 

Навчальні програми для дітей з особливими потребами

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів1-4 класів, які мають  вади інтелектуального розвитку

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку /навчально-методичний посібник/ авт.: О.В. Чеботарьова, Г.О. Блеч, І.В. Гладченко, С.В. Трикоз, І.В. Бобренко, Н.А. Ярмола та ін. – К., ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2019. –120 с.

 

Особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті дітей з інтелектуальними порушеннями / навчально-методичний посібник /авт.: О. Чеботарьова, Г. Блеч, І. Бобренко, І. Гладченко, О. Мякушко, С. Трикоз, І. Сухіна, Н. Ярмола. За наук. ред.: О. Чеботарьової, І. Сухіної. –К.: ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2019. – 233 c.

Методичні рекомендації "Основи діагностичної діяльності корекційного педагога в роботі з дітьми з комплексними порушеннями розвитку" (автори: Чеботарьова О.В., Гладченко І.В., Ярмола Н.А.)

Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української школи  

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Гаряча лінія
Пов’язане зображення
Архів записів
Healthy Schools

Copyright MyCorp © 2024 |