26 жовтня 2021 року психологинею Маріупольської спеціальної школи № 37 Морозовою І. В. було проведено теоретичне заняття для слухачів «Школи дефектологічних знань» за темою «Загальні питання спеціальної психології та дефектології». Педагогічні працівники були ознайомлені з основною термінологією спеціальної психології та дефектології, з особливостями розвитку пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами, медичною класифікацією типів розумових порушень та класифікацією ступенів розумового недорозвинення. Педагогам були надані практичні рекомендації щодо особливостей педагогічного спілкування з дітьми, у яких розумове недорозвинення ускладнено порушеннями протікання процесів нейродінаміки, порушеннями емоційно - вольової сфери, специфічними мовними відхиленнями, психопатоподібною поведінкою. Психологинею був зроблений акцент на особливу місію вчителів та вихователів спеціальної школи для здобувачів освіти спеціальної школи: забезпечення кожній дитині високого рівеня якості корекційно-освітніх послуг, який будується на основі урахування її індивідуальних потреб, розуміння вікових та індивідуальних особливостей у відповідності зі структурою і характером порушень, їх впливом на навчальну діяльність і загальний розвиток дитини.
|